Menu
Your Cart

Teoran Τραβέρσα PO195 06 Beige 33x180

Teoran Τραβέρσα PO195 06 Beige 33x180
Teoran Τραβέρσα PO195 06 Beige 33x180
Teoran Τραβέρσα PO195 06 Beige 33x180
Teoran Τραβέρσα PO195 06 Beige 33x180
Teoran Τραβέρσα PO195 06 Beige 33x180
63,80€
Χωρίς ΦΠΑ: 63,80€
  • : Διαθέσιμο
  • Κωδικός: teoran-po195.06
Καλέστε μας για τηλεφωνικές παραγγελίες / Απορίες

Τραβέρσα εξαιρετικής ποιότητας από 100% χειροποίητο ύφασμα Σαντούκ και μοναδικά κεντήματα με χάντρες.

Υπολογισμός κόστους μεταφορικών

Σε όλη την Ελλάδα, η αποστολή των προϊόντων γίνεται με ACS courier.


  • Τα έξοδα αποστολής είναι 3€ (δωρεάν αποστολή στην περιοχή των Τρικάλων), ενώ για παραγγελίες άνω των 79€ είναι δωρεάν.

  • Για  μεγάλα δέματα (χαλιά-μοκέτες που το φάρδος τους ξεπερνάει τα 2 μέτρα) (πλαστικά δάπεδα με μεγάλο βάρος), η παραγγελία θα αποσταλεί με μεταφορική εταιρία και θα χρειαστεί να γίνει παραλαβή από την έδρα της μεταφορικής. Για μεταφορά στο πεζοδρόμιο υπάρχει έξτρα χρέωση η οποία επιβαρύνει τον πελάτη και είναι κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική.

  • Σε περίπτωση που το προιόν χρειαστεί να αποσταλεί με μεταφορική, η αντικαταβολή δεν είναι δυνατή και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. 


Χρόνος παράδοσης


Σε προϊόντα που βρίσκονται σε απόθεμα στο φυσικό μας κατάστημα, οι αποστολές γίνονται αυθημερόν.


Σε προϊόντα όπου δεν βρίσκονται σε απόθεμα στο φυσικό μας κατάστημα, η παράδοση γίνεται σε 2-4 εργάσιμες ημέρες. Για μοκέτες που κόβονται στα μέτρα σας η παράδοση γίνεται σε 5-7 εργάσιμες ημέρες.


Σε προϊόντα όπως οι ταπετσαρίες τοίχου, η παράδοση γίνεται σε 10-15 εργάσιμες ημέρες.


  1. Επιστροφή/ Αντικατάσταση Προϊόντων
    Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους, είναι απαραίτητη η παρακάτω διαδικασία.

    1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
    2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@samarasdecor.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
    3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
    4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα, με την εταιρεία courier που σας έκανε την παράδοση, στο samarasdecor.gr και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν το samarasdecor.gr.

    * Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρησή μας μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
    ** Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 10 εργάσιμες ημέρες. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο τηλ 24310 74000 ή στείλτε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@samarasdecor.gr

    Δικαίωμα Υπαναχώρησης
    Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο- ΕΛ.ΤΑ. ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
    Εάν υπαναχωρήσετε από την αγορά πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα στην κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Τα προϊόντα πρέπει να μην έχουν πλυθεί, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχουν όλες τις ετικέτες τους και να μην έχουν καταστραφεί οι συσκευασίες τους. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμα τους ή εάν είναι κατεστραμμένα. Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.
    Η επιστροφή των ειδών γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία (ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ) για την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους. Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε καθώς και τα έξοδα παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην επιλογή του πελάτη να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά. Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή των χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, δε θα χρεωθούν έξοδα στον πελάτη για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ως αποτέλεσμα διαχείρισης τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους.

    Διετής Νομική Εγγύηση
    Με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, τα προϊόντα που εμφανίζονται στο www.samarasdecor.gr καλύπτονται από διετή εγγύηση. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θεωρεί ότι ένα προϊόν το οποίο αγοράστηκε από το www.samarasdecor.gr είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, έχει τη δυνατότητα εντός της διετίας από την ημερομηνία αγοράς, να το επιστρέψει και στη συνέχεια η samarasdecor θα αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγόμενων του πελάτη.
    Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του, ή μείωση της τιμής ή επιστροφή του προϊόντος και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε.
    Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχθεί ελαττωματικό τότε η samarasdecor θα επιστρέψει το προϊόν στον καταναλωτή.
    Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.